PARTNER PORTALU partner portalu - www.frigologistics.pl

Tymbark docenił potencjał polskiego YouTube

Autor: pr 28 września 2017 13:47

W grupie 15-24 latków klasyczne kanały telewizyjne zdecydowanie przegrywają z YouTube. Jak wynika z najnowszych badań, to społecznościowa platforma video jest najchętniej oglądanym medium wśród wspomnianej grupy. Młodzi konsumenci wybierają nowe formy reklamy i świadomie się w nie angażują. Ten wyraźny trend stanowi dobrą okazję dla marek do kreatywnego i skutecznego zaprezentowania swoich produktów.

Przykładem YouTubowego sukcesu jest Studio Tymbark, które w ciągu kilkunastu miesięcy od uruchomienia zyskało ponad 235 tys. subskrypcji, stając się największym kanałem markowym w polskim YouTube (dane z YouTube Analytics kanału).

Komunikacja do osób młodych jest wymagająca i to z kilku powodów. Młodzi są nie tylko odporni na tradycyjny przekaz reklamowy, ale stanowią też duży odsetek wśród konsumentów blokujących reklamy online, w ogólnej liczbie 7,6 mln Polaków korzystających z systemu AdBlock. Młodzi Polacy odchodzą od tradycyjnych form przekazu jak TV czy radio. Już w 2014 zasięg video online w tej grupie przewyższył zasięg TV i aktualnie wynosi 94%. Jednocześnie młodzi są bardzo selektywni w konsumpcji treści online, ponieważ mają do nich nieograniczony dostęp. Zamiast treści od marek wybierają te tworzone przez ich idoli, osoby podobne do nich. I to z nimi spędzają większość czasu w sieci.

Ten trend skutecznie wykorzystała marka Tymbark podejmując współpracę z TalentMedia – wiodącą agencją videomarketingu. Wiosną 2016 roku producent popularnych soków i napojów wystartował z projektem własnego kanału na YouTube pod nazwą Studio Tymbark. Format połączył w sobie najlepsze elementy klasycznego telewizyjnego show z twórczością popularnych YouTuberów jak SKKF, JDabrowsky i Banshee. Idea kanału i jego treści zostały podyktowane strategią marki. Twórcy Studia starali się oddać wartości Tymbarku stawiając przede wszystkim na przyjaźń, humor i rozrywkę, z którymi konsumenci od lat kojarzą znane i lubiane napoje.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11517

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane