Tymbark promuje nowe smaki

dlahandlu.pl 20 lipca 2012 11:11

W swojej najnowszej kampanii Tymbark zachęca do spróbowania dwóch, nowych miętowych smaków: cytryna-mięta i malina-mięta.

Spoty Tymbarku można zobaczyć w największych stacjach telewizyjnych: TVP, TVN, Polsat, TV 4, Discovery, MTV, Viva, wybranych kanałach tematycznych oraz najpopularniejszych serwisach video on line. Kampania trwa od 16 lipca.

Spot przygotowała Agencja 303. Za zakup mediów opowiedzialna jest firma Zenith Optimedia.

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • karolina 2012-10-03 15:28:19

    Rzeczywiscie mięta bardzo dobrze smakuje do obiadu, bo jak wiadomo dzięki niej tez szybciej trawimy ;)

  • olka 2012-10-03 15:27:19

    Mnie sie własnie bardzo podoba ta kampania i Dzicy ;))) W sumie taka mega realna, bo my w domu też tak siedzimy przy obiedzie ;)

  • iza 2012-10-02 11:52:43

    Dla mnie to bardzo dobre napoje, i tak jak w ostatniej reklamie, jak jak dzicy pije go do obiadu ;)

ZOBACZ WSZYSTKIE (4)

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    5,48

  • Śr

    3,36

  • Min

    1,82

» Produkty » Sklepy » Regiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11733

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane