Tymbark promuje nowe smaki

dlahandlu.pl 20 lipca 2012 11:11

W swojej najnowszej kampanii Tymbark zachęca do spróbowania dwóch, nowych miętowych smaków: cytryna-mięta i malina-mięta.

Spoty Tymbarku można zobaczyć w największych stacjach telewizyjnych: TVP, TVN, Polsat, TV 4, Discovery, MTV, Viva, wybranych kanałach tematycznych oraz najpopularniejszych serwisach video on line. Kampania trwa od 16 lipca.

Spot przygotowała Agencja 303. Za zakup mediów opowiedzialna jest firma Zenith Optimedia.

  • karolina 2012-10-03 15:28:19

    Rzeczywiscie mięta bardzo dobrze smakuje do obiadu, bo jak wiadomo dzięki niej tez szybciej trawimy ;)

  • olka 2012-10-03 15:27:19

    Mnie sie własnie bardzo podoba ta kampania i Dzicy ;))) W sumie taka mega realna, bo my w domu też tak siedzimy przy obiedzie ;)

  • iza 2012-10-02 11:52:43

    Dla mnie to bardzo dobre napoje, i tak jak w ostatniej reklamie, jak jak dzicy pije go do obiadu ;)

ZOBACZ WSZYSTKIE (4)

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12737

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane