Tymbark w kampanii wspiera młodych piłkarzy

Autor: Marketing przy kawie 30 czerwca 2014 10:14

Wystartowała kampania reklamowa turnieju „Z podwórka na stadion o Puchar Tymbarku" (marka od ośmiu lat jest jego głównym sponsorem). Działaniom promującym piłkarskie zmagania dzieci towarzyszy hasło „Zobowiązanie Tymbark: zbudujemy przyszłą reprezentację Polski, z której wszyscy Polacy będą dumni".

 

Nadzieją przyszłej drużyny narodowej mają być wychowankowie turnieju marki. Bohaterami spotu są dziewczęta i chłopcy, którzy grali w minionych edycjach sportowych rozgrywek. Film zawiera również ujęcia nakręcone podczas tegorocznego finału ogólnopolskiego, który rozgrywany był na Stadionie Narodowym w Warszawie. Spot jest emitowany w stacjach telewizyjnych TVP, TVN, Polsat i w kanałach cyfrowych, a także w internecie.


WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12737

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane