Tymbark wchodzi w sprzedaż napojów gazowanych

Autor: produkty 3 kwietnia 2013 09:45

Tymbark wchodzi w sprzedaż napojów gazowanych

Tymbark Gazzzowany nie zawiera konserwantów i sztucznych substancji słodzących. Napoje są dostępne w trzech smakach: Gazzzowana Pomarańcza, Gazzzowana Cytryna oraz Gazzzowany Grejpfrut. Produkt będzie wsparty najdłuższą w historii Tymbarku kampanią reklamową oraz działaniami skierowanymi do sklepów. Rynek napojów owocowych gazowanych wart jest ok. 1 miliard zł, a jego wielkość szacuje się na 700 milionów litrów.

Tymbark Gazzzowany nie zawiera konserwantów i sztucznych substancji słodzących. Napoje są dostępne w trzech smakach: Gazzzowana Pomarańcza, Gazzzowana Cytryna oraz Gazzzowany Grejpfrut. Produkt będzie wsparty najdłuższą w historii Tymbarku kampanią reklamową oraz działaniami skierowanymi do sklepów. Rynek napojów owocowych gazowanych wart jest ok. 1 miliard zł, a jego wielkość szacuje się na 700 milionów litrów.

Produkt oferowany jest w poręcznej butelce 0,5 l oraz w większym, rodzinnym w opakowaniu o pojemności 1,5 l.

Sugerowana cena na półce: butelka 0,5 l - 1,99 zł, butelka 1, 5 l - 3,99 zł

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10794

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane