Tymbark z jabłek z polskich sadów w nowym spocie reklamowym

Autor: Marketing przy kawie 19 września 2014 09:29

Bohaterowie spotu to grupa przyjaciół. Młodzi ludzie ruszają w miasto, by częstować wszystkich napotkanych jabłkami pochodzącymi z polskich sadów.

Wśród przypadkowych przechodniów pojawia się m.in. para zakochanych, starsza pani czy mama z córką.

Spot jest emitowany w serwisach VOD oraz YouTube i w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych takich jak TVN, Polsat i TVP.

Podobał się artykuł? Podziel się!

IX EUROPEJSKI KONGRES GOSPODARCZY

10-12 maja 2017 • Katowice • Międzynarodowe Centrum Kongresowe i Spodek


WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11686

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane