Tyskie będzie się reklamować w trakcie Igrzysk

Autor: dlahandlu.pl 27 lipca 2012 10:50

Tyskie kontynuuje kampanię "5 Stadion", wykorzystując sponsoring Polskiej Reprezentacji Olimpijskiej. Marka uruchamia m.in specjalną aplikację pozwalającą na stworzenie własnego sportowego komentarza. W tworzeniu aplikacji „Poleć Zimochem" wziął udział Tomasz Zimoch, dziennikarz Programu I Polskiego Radia. Kampania obejmuje emisję trzech 8-sekundowych billboardów sponsorskich, działania BTL - w tym komunikację na opakowaniach, działania digital oraz PR.

Billboardy będą emitowane przez cały czas trwania Igrzysk, w kluczowych momentach transmisji telewizyjnych.

Odsłona kampanii „5 Stadion" dedykowana sponsoringowi Polskiej Reprezentacji Olimpijskiej prowadzona będzie przy współpracy z Programem I Polskiego Radia. Informacje o akcji pojawią się na antenie i fanpage'u radiostacji.

Oprócz powyższych działań, w wybranych punktach sprzedaży pojawią się materiały POS wzmacniające widoczność marki i wspierające jej sprzedaż. W sprzedaży dostępne będą promocyjne packi Tyskiego 7+1 z informacją o sponsoringu Polskiej Reprezentacji Olimpijskiej.

Kontynuacja kampanii „5 stadion" obejmować będzie największe ogólnopolskie media, zapewniające widoczność akcji w całej Polsce. 


WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12469

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane