PARTNER PORTALU partner portalu - www.frigologistics.pl

Tyskie w nowej kampani podkreśla wagę chmielu w produkcji piwa

Autor: dlahandlu.pl 30 kwietnia 2015 14:14

Polski chmiel, polska dusza – to hasło znajdujące się na nowej etykiecie piwa
i jednocześnie główne przesłanie rozpoczynającej się kampanii reklamowej Tyskiego. Premiera najnowszego spotu w TV odbędzie się 1 maja, a jego komunikacja będzie wspierana również w Internecie. Kampania potrwa do października.

Kampania rusza 1 maja, oprócz spotu TV oraz outdooru działania prowadzone będą również w Internecie. Tyskie z nową etykietą, wzbogaconą o szyszki chmielu i hasło Polski Chmiel Polska Dusza, jest już dostępne w sklepach w całej Polsce.    

Zmiany etykiety przygotowała agencja Delikatessen.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • piwosz 2015-08-16 16:33:50

    dokladnie gdzie w tym piwie, chmiel?

  • katie 2015-08-16 16:27:41

    tylko jest jeden problem , że ta kampania to jedna wielka ściema, jak można pokazywać kufel z chmielem , jeśli w tym piwie nie ma chmielu, tylko jakieś ekstraty , co dają kolor i smak .

  • Andrzej 2015-07-29 23:41:37

    Szkoda, że zamiast hasła na etykiecie nie podawany jest skład piwa- wtedy byłoby jasne czy w ogole jest i jaki to Polski chmiel i dusza.....

ZOBACZ WSZYSTKIE (4)

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11364

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane