Tyskie wspiera sportowe emocje w najnowszej kampanii

Autor: wirtualnemedia.pl 21 sierpnia 2015 10:02

Tyskie wspiera sportowe emocje w najnowszej kampanii Tyskie sponsoruje kluby sportowe, for. Kompania Piwowarska

Ruszyła kampania reklamowa piwa Tyskie związana ze sponsorowaniem przez markę kilkudziesięciu klubów sportowych z różnych dyscyplin. Akcja przebiega pod hasłem „Wspieramy emocje” - podają Wirtualnemdia.pl.

Kampania obejmuje minipromocje związane z 35 klubami sportowymi z całej Polski (m.in. piłkarskimi, koszykarskimi, żużlowymi i hokejowymi) sponsorowanymi przez Tyskie. W zamian za kapsle po tym piwie zebrane przez kibiców, Kompania Piwowarska udzieli klubom dodatkowego wsparcia (z każdym indywidualnie ustalono warunki).

Kampania reklamowa towarzysząca promocjom zaczęła się 20 sierpnia Obejmuje dwa spoty (pokazujące, jak mężczyźni wspólnie emocjonują się sportem) w telewizji, działania w internecie oraz billboardy outdoorowe. Potrwa do końca października.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10971

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane