"Tyskiego najlepszego" w reklamach i na butelkach piwa Tyskie

Autor: wirtualnemedia.pl 12 listopada 2014 10:29

Rusza kampania reklamowa piwa Tyskie Gronie (produkowanego przez Kompanię Piwowarską), w ramach której na etykietach jego butelek znalazły się krótkie życzenia i zwroty grzecznościowe. Akcję przygotowały firmy TBWA i MEC.

W ramach kampanii pod hasłem „Tyskiego najlepszego" na butelkach piwa Tyskie Gronie pojawiły się krótki zwroty z życzeniami oraz sformułowania określające ich adresatów.Na etykietach te napisy umieszczono w centralnym miejscu etykiety zamiast nazwy marki.

Przypomnijmy, że w ub.r. w ramach akcji Coca-Coli pod hasłem „Podziel się radością" na opakowaniach tego napoju znalazły się najpopularniejsze polskie imiona i ksywki.

Obecna kampania Tyskiego będzie prowadzona m.in. w telewizji oraz internecie (także w serwisach społecznościowych).

Od stycznia do sierpnia br. cennikowe wydatki na reklamy Tyskiego (bez uwzględnienia internetu) wyniosły 29,11 mln zł, o 5,2 proc. mniej niż rok wcześniej (według Kantar Media).


WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12438

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane