Uber na EEC 2017: Millenialsi nie wyobrażają sobie życia bez aplikacji mobilnych

Autor: dlahandlu.pl 12 maja 2017 11:31

Uber na EEC 2017: Millenialsi nie wyobrażają sobie życia bez aplikacji mobilnych Na zdj. paneliści debaty Nowy konsument, nowa ekonomia Fot. PTWP

– W Polsce jesteśmy od trzech lat, mamy swoich kierowców w siedmiu aglomeracjach. 1/3 naszych klientów to Millenialsi z dużych z miast. Na co zwracają uwagę jako konsumenci? Cena, jakość, niezawodność i prostotę aplikacji - to składowe naszego sukcesu w tej grupie klientów. Millenialsi nie wyobrażają sobie życia bez aplikacji mobilnych – mówił podczas debaty "Nowy konsument, nowa ekonomia" Mateusz Litewski, dyrektor ds. publicznych firmy Uber.

Panelista zwrócił uwagę na duży poziom zaufania młodych konsumentów do aplikacji mobilnych. – U Millenialsów zbieramy bardzo dobre oceny. Poziom ich zadowalania z naszej aplikacji jest bardzo duży. Nasz system jest sprzężony z płatnościami bezgotówkowymi i systemem GPS. Ponad 70 proc. konsumentów ufa GPS, to lepszy wskaźnik niż w przypadku taksometru. Licencja taksówkarza kiedyś miała większe znaczenie niż obecnie. Dziś liczy się przede wszystkim opinia innych konsumentów - uważa Mateusz Litewski.

Jego zdaniem konsumenci z pokolenia Y nie chcą już posiadać wielu rzeczy, które były ważne dla ich rodziców. Brak np. samochodu daje im większą wolność. – Nie trzeba mieć samochodu, opłacać paliwa i kosztów ubezpieczenia w dobie  Ubera – przekonywał.

Mateusz Litewski podął również kwestię współpracy na linii firma-pracownik. – Ewaluacja pracownika odbywa się u nas co pół roku. Każdy musi wybrać 3-5 osób, z którymi pracuje, nominuje je, a one muszą mu wystawić opinię, wymieniając trzy najlepsze i trzy najgorsze cechy danego pracownika. My wyciągamy wnioski. W Uberze nie ma wyścigu szczurów, uczymy się na własnych błędach, rozmawiamy otwarcie – dodał przedstawiciel firmy.

Mateusz Litewski uważa, że dziś dla pracowników ważna jest elastyczność zatrudnienia. – Rynek pracy się zmienia. Łatwiej dziś o klienta niż o etat, dorywcza praca stała się wartością – podsumował.

Debata "Nowy konsument, nowa ekonomia" odbyła się 11 maja w ramach IX Europejskiego Kongresu Gospodarczego w Katowicach.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10764

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane