Ubezpieczyciele stawiają na sprzedaż polis w dużych sieciach handlowych

Autor: Rzeczpospolita 4 października 2012 09:14

Polisy dla małych i średnich firm wprowadzi do sprzedaży w sieci Makro Link4 - dowiedziała się "Rzeczpospolita". Już teraz ubezpieczyciel oferuje w tych sklepach oraz w Tesco polisy dla klientów indywidualnych, którzy mogą kupić ochronę samochodu lub mieszkania.

Trend sprzedaży polis w supermarketach rozwija się też za oceanem. MetLife, w Polsce właściciel MetLife Amplico, rozpoczął właśnie sprzedaż prepaidowych ubezpieczeń na życie w amerykańskiej sieci sklepów Wal-Mart. Ma to zwiększyć bezpośrednie dotarcie z polisami do klientów. W planie biznesowym firmy założono bowiem, że do 2016 roku zmniejszy ona wydatki o 600 mln dol. - czytamy w "Rz".
Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10912

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane