Ubywa drogerii, ale rośnie sprzedaż produktów chemiczno-kosmetycznych

Autor: Rzeczpospolita 28 stycznia 2015 13:52

Z rynku zniknęło ponad 300 drogerii. Rozwijają się za to nieźle sieci perfumerii - pisze "Rzeczpospolita".

Rynek kosmetyków i chemii gospodarczej już od kilku lat jest pod ogromną presją. W 2014 r., według wciąż wstępnych danych firmy Euromonitor International, sprzedaż w sklepach chemiczno-kosmetycznych wzrosła o 1,5 proc., do 31,5 mld zł. Ten rok zapowiada się nieznacznie lepiej i można się spodziewać dynamiki na poziomie 1,8 proc.
Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11011

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane