REKLAMA
REKLAMA

Udział e-commerce w sprzedaży detalicznej może wzrosnąć do 7 proc.

Autor: Puls Biznesu 18 września 2014 08:57

W zeszłym roku w Polsce udział kanału e-commerce w całości sprzedaży detalicznej wyniósł 3,8 proc. Według prognoz, wkrótce może on wzrosnąć do poziomu 6-7 proc. Nasz kraj jest jednak daleko w tyle np. za Wielką Brytanią, gdzie e-commerce stanowi już 10 proc. całkowitej sprzedaży. Zarazem dane te pokazują, że w Polsce istnieje spory potencjał do rozwoju e-handlu - czytamy w "Pulsie Biznesu".

REKLAMA
Jak wynika z prognoz firmy eMarketer, w 2014 r. światowy rynek e-commerce wzrośnie nawet o 20 proc. Według przewidywań IMRG, wartość e-handlu w Wielkiej Brytanii, która jest największym e-rynkiem w Europie, w bieżącym roku wzrośnie o 17 proc.
Z dwucyfrowym wzrostem mamy do czynienia również w Polsce. Wskazują na to dane z raportu Interaktywnie.com. W 2012 r. rynek e-commerce w naszym kraju wart był 21,5 mld zł, a w 2013 r. już 26 mld zł. Oznacza to, że urósł w tym czasie o 21 proc. - zwraca uwagę "Puls Biznesu".

WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 4341

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA