Udział Lidla i Aldiego w brytyjskim rynku wzrósł do blisko 10 proc. udziałów

Autor: money.pl 12 stycznia 2016 14:41

Brytyjska sieć supermarketów Morrisons po raz pierwszy od 4 lat wykazała 0,2-procentowy wzrost sprzedaży LfL w okresie świąteczno-noworocznym - wynika z oficjalnych danych przedsiębiorstwa czytamy na money.pl

Dane obejmują 9-tygodniowy okres zakończony 3 stycznia 2016 r.

Morrisons, podobnie jak pozostałe brytyjskie sieci hipermarketów, wciąż jednak czuje na plecach oddech konkurencji w postaci niemieckich dyskontów. W tym roku aż jedna ósma Brytyjczyków zrobiła największe przedświąteczne zakupy w sklepach Lidl lub Aldi. Łączny udział tych dwóch sieci w brytyjskim rynku wzrósł w okresie 12 tygodni zakończonych 3 stycznia aż o 8,3 proc. w ujęciu rocznym - do 9,7 proc. W tym samym czasie, jak wynika z danych firmy analitycznej Kantar, udział Morrisons w rynku zmniejszył się o 11 proc.

W Polsce  2014 roku sieć Lidl wraz z Kauflandem (Grupa Schwarz) miała 8 proc. udziałów w rynku.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
  


WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12608

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane