Ulice handlowe przyciągają konsumentów

Autor: Rzeczpospolita 15 maja 2014 10:09

Ulice handlowe przyciągają uwagę polskich konsumentów, ale brakuje na nich większych powierzchni. Inwestycjom nie pomaga też nadzór konserwatorów. Zdaniem specjalistów sklepy w takich lokalizacjach mogą stać się alternatywą dla galerii. Zainteresowane są nimi zwłaszcza firmy dopiero wchodzące na nasz rynek - informuje Rzeczpospolita.

Zdaniem Magdaleny Frątczak, dyrektor działu powierzchni handlowych CBRE, liczba punktów gastronomicznych nie jest dla profilu ulicy zagrożeniem. Główne zadanie to zrobienie z nich miejsc, w których ludzie będą chcieli spędzać czas.

Jak informuje Rzeczpospolita 31 marek weszło na polski rynek w 2013 r. Rok wcześniej było ich 30, a w 2011 r. - 24. Coraz częściej szukają lokali przy znanych ulicach. Na razie nie wygląda to zachęcająco - godziny otwarcia, zwłaszcza punktów handlowych, nie odpowiadają realiom życia. Są one zamykane, zanim pojawi się w tych miejscach wieczorna fala odwiedzających. Dlatego według CBRE jednym ze sposobów na podniesienie atrakcyjności polskich ulic handlowych jest wydłużenie czasu pracy sklepów.

Zdaniem Jerzego Mazgaja, prezesa Alma Market, podobnie jak w innych krajach potencjał polskich ulic handlowych jest duży, ale dzisiaj zdecydowanie nie jest wykorzystywany w należyty sposób.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10950

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane