PARTNER PORTALU partner portalu - www.frigologistics.pl

Unibail-Rodamco rusza z ogólnoeuropejską kampanią swoich centrów handlowych

Autor: pr 10 października 2017 10:44

Grupa Unibail-Rodamco, wiodący zarządca centrów handlowych w Europie rusza z ogólnoeuropejską kampanią reklamową, zatytułowaną „Unexpected Smile”.

Inicjatywa ta będzie nowym, pełnym humoru dodatkiem do kampanii „Unexpected Shopping” stworzonej przez agencję BETC Shopper. Jej celem jest sprawienie, by uczucie radości stało się w tym miesiącu zaraźliwe wśród odwiedzających centra handlowe. Inicjatywa będzie realizowana w 7 krajach i 33 centrach handlowych.

Pierwsze nagranie z serii „Unexpected Shopping” zobrazowało uczucie zaskoczenia i radości z rzeczy nieoczekiwanej, pokazując wybuch spontanicznego śmiechu na widok czegoś zaskakującego. Co to było? To tajemnica. Ale jedna rzecz jest pewna: niemożliwe jest zachowanie kamiennej twarzy w takich sytuacjach. Konsekwencją jest śmiech – emocja spontaniczna, uniwersalna i zaraźliwa, możliwa do doświadczenia w centrach Unibail-Rodamco. 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11370

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane