Unilever, Lidl i Ferrero wśród największych reklamodawców

Autor: wirtualnemedia.pl 23 lipca 2016 10:47

W pierwszych sześciu miesiącach br. wydatki na reklamę w tradycyjnych mediach wzrosły o 6,9 proc. w porównaniu z rokiem ubr. Unilever Polska, Kino Świat, Lidl i Ferrero Polska zwiększyły je znacznie powyżej średniej dla całego rynku - podaje serwis wirtualnemedia.pl.

Największym reklamodawcą niezmiennie już pozostaje Aflofarm Farmacja Polska, która zainwestowała we wsparcie swoich marek 12,6 proc. więcej niż rok temu - 922,5 mln zł. 

Kilkukrotnie szybciej niż średnia dla całego rynku reklamy rosły w omawianym okresie wydatki takich firm, jak Unilever Polska czy Ferrero Polska.

Unilever zwiększył wydatki o 32,2 proc., do 298,5 mln zł, awansując w reklamowym rankingu z 5 na 3 lokatę. Ferrero z kolei wydało w tym roku 30 proc. więcej – 197,8 mln zł.

Wartość reklam Lidla w omawianym okresie wzrosła o 12,5 proc. (do 284,4 mln zł). Nestle Polska wydało 178,5 mln zł (2,6 proc. więcej).

Więcej na wirtualnemedia.pl.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10821

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane