Unilever, Maspex, Kompania Piwowarska i Lidl wśród liderów wydatków na reklamę w TV

Autor: wirtualnemedia.pl 6 lipca 2016 17:47

W czerwcu 2016 r. liderem wydatków na reklamę w TV była grupa Unilever, która przeznaczyła na ten cel 59,09 mln zł, o 1,6 proc. więcej niż rok wcześniej. W pierwszej piątce znalazły się także: Grupa Maspex Wadowice i Kompania Piwowarska - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.

Drugie miejsce w zestawieniu należy do Polkomtela – 46,41 mln zł (spadek o 7,8 proc.). Trzecie miejsce „zajęła” Grupa Maspex Wadowice, której wydatki na reklamę w TV wzrosły o 145,4 proc. względem analogicznego okresu ub.r. i wyniosły 43,54 mln zł. Kolejna pozycja należy do T-Mobile Polska, która zwiększyła miesięczne wydatki o 49,42 proc. do 42,02 mln zł. Zestawienie pięciu największych reklamodawców zamyka Kompania Piwowarska, która w czerwcu na reklamy w TV zainwestowała 41,34 mln zł, o 7 proc. mniej niż rok wcześniej.

Wśród firm spożywczych i handlowych w pierwszej 20-stce największych reklamodawców w TV w czerwcu br. znalazły się: Lidl Polska (41,33 mln zł, wzrost o 13,5 proc. rdr); Nestle (35,85 mln zł, spadek o 24,2 proc.); Jeronimo Martins (34,28 mln zł, wzrost o 995,55 proc.); PepsiCo (32,93 mln zł, spadek o 18,3 proc.); Grupa Żywiec (27,29 mln zł, spadek o 13 proc.); Coca-Cola (26,55 mln zł, spadek o 28,9 proc.).

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10546

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane