Unilever nawiązuje do Mundialu w reklamie dezodorantu

Autor: Marketing przy kawie 30 czerwca 2014 09:48

Unilever nawiązuje do Mundialu w reklamie dezodorantu

Nleżąca do Unilevera marka dezodorantów Sure Men (w Polsce znanych jako Rexona) wykorzystała popularność białego sprayu stosowanego na mistrzostwach świata w piłce nożnej do oznaczania linii na murawie podczas rzutów wolnych. W brytyjskich mediach pojawiły się reklamy nawiązujące do scen stosowania tego preparatu - podaje Marketing przy kawie.

 

Agencja DLKW Lowe przygotowała kreację, która publikowana jest w gazetach (m.in. „Metro", „The Sun" czy „Daily Star") i mediach społecznościowych. Zdjęcie sędziego rysującego białą linię opatrzono podpisem „Some cans leave white marks - Sure doesn't". W rogu kreacji zobaczyć można butelkę promowanego produktu. Ma to podkreślać, że dezodorant nie zostawia na ubraniach białych śladów.

 

Spray przypominający piankę do golenia, który znika z murawy po kilkudziesięciu sekundach, wykorzystywany był już wcześniej podczas meczów w Ameryce Południowej, jednak w Europie nie był do tej pory szerzej znany.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10873

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane