REKLAMA
REKLAMA

Unilever poszerzy dystrybucję lodów w miejscowościach turystycznych

Autor: gazeta.pl 8 sierpnia 2015 13:29

- Chcemy, by Polacy jedli więcej lodów. Dlatego zamierzamy być wszędzie tam, gdzie ludzie wyjeżdżają latem, obojętnie, czy to wycieczka rowerowa za miasto czy wczasy w Krynicy. Poza tym chcemy sprawić,  by  Polacy jedli lody także na deser - mówi w rozmowie z serwisem wyborcza.biz, Harm Goossens, prezes koncernu Unilever w Europie Środkowo-Wschodniej.

REKLAMA

Jego zdaniem, Polacy nie unikają deserów, ale to główni ciasta pieczone w domach.vSzef Unilevera dziwi się także, że w Polsce wszyscy gotują własne zupy. - W Holandii nikt nie gotuje zupy. Otwiera się puszkę. Moja mama, gdy byłem mały, też gotowała, dziś kupuje sobie to, na co ma ochotę - dodaje.

Harm Goossens przyznał również, że dla polskiego konsumenta bardzo ważna jest cena. - Oczywiście dla Niemca i Holendra też, ale mam wrażenie, że Polacy są bardziej wrażliwi na cenę - dodaje. To jednak nie znaczy, że Unilever sprzedaje tylko najtańsze produkty z portfolio. Jest i tańszy Big Milk (pomysł na ten produkt powstał w Polsce, teraz można znaleźć go np. w Holandii, Hiszpanii czy we Włoszech), i droższe, ale też bardziej premium Carte d'Or i Magnum, dla których jest ciągle dużo miejsca na rozwój.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12399

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA