Unilever wprowadza do oferty kapsułkowe ekspresy do herbaty

www.portalspozywczy.pl 17 września 2015 14:04

Unilever, właściciel marki Lipton, pozazdrościł Nestle sukcesu systemu kapsułkowego Nespresso i postanowił wprowadzić na rynek ekspres do przyrządzania herbaty z popularnych kapsułek - pisze Bloomberg.

To wydarzenia ma także ożywić markę Lipton i pobudzić wzrost europejskiego rynku herbaty. Ma także stworzyć konkurencję dla należącego do Nespresso konceptu Specjal.T by Nestle, czy herbaty kapsułkowej, który rozwijany jest od 2010 r. już na ośmiu światowych rynkach.

Maszyna herbaciana nazwana T.O., opatrzona logo Lipton i wyprodukowana przez firmę, która zajmuje się także wytwarzaniem znanych kapsułkowych ekspresów Krups, trafiła do sprzedaży w połowie września – na razie na rynku francuskim. Urządzenie będzie kosztować około 179 euro (202 dol.), 100 euro więcej niż niektóre podstawowe ekspresy kapsułkowe na tym rynku. Pudełko 10 kapsułek herbaty kosztuje około 3,90 euro.

Czytaj więcej na portalspozywczy.pl

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11022

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane