UPS i Poczta Polska wchodzą w paczkomaty, które będą instalowane m.in. w sklepach

Autor: Rzeczpospolita 17 października 2014 11:49

Rynek kurierski jest wart w Polsce ponad 5 mld zł. Poczta Polska i UPS mają zamiar uruchomić możliwość odbioru przesyłek w paczkomatach i małych punktach - podaje "Rzeczpospolita".

Pierwszą spółką kurierską oferującą możliwość odbioru zamówienia w paczkomacie był InPost. Dzięki temu firma stała się jedną z wiodących w branży kurierskiej. Teraz, idąc za jej przykładem, podobną usługę chcą uruchomić w Polsce inne firmy: UPS i Poczta Polska.

UPS, największa firma logistyczna na świecie, chce, żeby klienci mogli odebrać paczkę zarówno w specjalnym urządzeniu, jak i w małych punktach odbioru, np. w sklepach. W tym roku planuje otworzyć 230 takich punktów. 

Poczta Polska ma w tej chwili 36 tzw. listomatów i 36 kiosków, z których można nadać list lub małą paczkę. Spółka zapowiedziała, że zamierza zbudować własną sieć paczkomatów.

- Zamierzamy istotnie zwiększyć liczbę samoobsługowych urządzeń nadawczo-odbiorczych. Chcemy umiejscowić je w naszych placówkach, lokalizacjach typu stacje paliw, ale także jako wolno stojące maszyny - powiedział "Rzeczpospolitej" Zbigniew Baranowski, rzecznik Poczty Polskiej.

 


WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12608

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane