Urodzinowa kampania ciasteczek Oreo

Autor: Marketing Przy Kawie 19 marca 2012 10:37

Ciasteczka Oreo obchodzą w marcu 100-lecie istnienia. Urodziny marki zostaną wsparte działaniami reklamowymi na całym świecie.

Od 2 marca w wielu krajach pojawiły się nowe, globalne reklamy w mediach cyfrowych, sklepach i telewizji. Reklama Oreo będzie emitowana przez cały rok w największych stacjach telewizyjnych: TVP 1, TVP 2, Polsat, TVN.

Spoty telewizyjne nawiązują do chwil spędzanych wspólnie przez dzieci i ich rodziców oraz rytuału Oreo, natomiast reklamy w mediach drukowanych - do kultury masowej, m.in. do fenomenu piłki nożnej czy kultowych produkcji filmowych, jak "Szczęki" Stevena Spielberga.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11733

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane