Urodzinowa kampania Nutelli

Autor: pr 14 maja 2014 14:14

W 2014 roku, marka świętuje 50. urodziny, czyniąc miłośników Nutelli na całym świecie, bohaterami jubileuszowej kampanii.

Tegoroczna kampania marki jest wyrazem jej wdzięczności dla fanów Nutelli i w całości bazuje na opowieściach, zdjęciach i filmach, którymi konsumenci dzielą się za pośrednictwem dedykowanej strony: www.nutellastories.com. Historie miłośników marki składają się na wszystkie jubileuszowe działania Nutelli, czyli promocje POS, komunikację PR oraz w social media, konkursy konsumenckie, billboardy, dedykowany spot telewizyjny emitowany w dwóch odsłonach 12.02-30.03 oraz 24.04-21.05 br. oraz event stanowiący punkt kulminacyjny wszystkich aktywności jubileuszowych.

Obchodom urodzinowym towarzyszy limitowana kolekcja Nutelli. Z okazji 50. urodzin, Nutella dostępna jest w specjalnych, jubileuszowych opakowaniach 230, 350 i 600g oraz wyjątkowo, o pojemności 1kg. Dedykowane słoiki spotkać można w sklepach na terenie całej Polski.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10794

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane