Usługa click&collect e-sklepu Carrefour już dostępna w Warszawie

Autor: dlahandlu.pl 21 kwietnia 2016 09:47

Usługa click&collect e-sklepu Carrefour już dostępna w Warszawie fot. Carrefour

Już nie tylko mieszkańcy Krakowa mogą korzystać z usługi click&collect w sklepie internetowym eCarrefour.pl. Sieć udostępniła właśnie możliwości darmowego odbioru wszystkich zamówionych towarów w 5 hipermarketach w Warszawie. Tym samym całkowity zasięg usługi click&collect sklepu Carrefour sięgnął blisko 2,5 miliona osób.

Dzięki usłudze click&collect klienci mogą odebrać towar we wskazanym przez siebie sklepie, a Carrefour Polska właśnie rozszerzył tę usługę o kolejne placówki w Warszawie. Odbioru zamówienia można teraz dokonać w pięciu warszawskich hipermarketach: Carrefour Wileńska, Carrefour Arkadia, Carrefour Bemowo, Carrefour Reduta i Carrefour Targówek oraz w krakowskim Carrefour Zakopianka. Przy wyborze usługi click&collect klient nie ponosi dodatkowych kosztów przesyłki.

Oprócz możliwości odbioru osobistego, dostępna pozostaje również opcja przesyłki kurierskiej. Zamówiony towar jest wówczas dostarczany pod wskazany adres w ciągu maksymalnie 48 godzin od daty złożenia zamówienia. Każdy zakupiony produkt, bez względu na jego wielkość czy miejsce wysyłki, jest dostarczony do klienta w stałej cenie 9,99 zł.

- Dokładamy starań, aby każda wizyta w naszym sklepie internetowym wiązała się dla klientów z pozytywnym doświadczeniem i była doskonałym uzupełnieniem oferty naszych sklepów tradycyjnych – powiedział Gilles Ballot, dyrektor ds. eksploatacji hipermarketów Carrefour Polska. - Pracujemy nad poszerzaniem oferty handlowej naszego sklepu internetowego oraz nad wdrożeniem nowych rozwiązań dla klientów – dodał Gilles Ballot.

Poza wdrażaniem nowych opcji wysyłki zamówionych towarów eCarrefour.pl stale rozwija również asortyment dostępnych produktów. Klienci odnajdą w sklepie zarówno duży sprzęt AGD, RTV, skutery i sprzęt fotograficzny, jak i artykuły sezonowe, zoologiczne czy produkty dla dzieci. Oferta sklepu jest podzielona na 11 głównych kategorii i kilkadziesiąt podkategorii, w których mieści się ponad 1000 artykułów przemysłowych z najważniejszych segmentów sprzedaży. eCarrefour.pl oferuje również wysoką jakość obsługi – klienci otrzymują natychmiastową odpowiedź na pytania przesłane mailowo. Do ich dyspozycji oddano również specjalną infolinię, czynną od poniedziałku do piątku w godzinach 8-22, oraz w soboty między godziną 8 a 16.

Carrefour Polska uruchomił swój sklep internetowy w grudniu 2015 roku. eCarrefour.pl jest odpowiedzią na zmieniające się oczekiwania konsumentów na polskim rynku. Po wdrożeniu nowej platformy zakupowej, Carrefour obecny jest w Polsce we wszystkich kanałach sprzedaży: od hiper- i supermarketów, przez sklepy osiedlowe i specjalistyczne, aż po handel internetowy. 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11086

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane