Usługa płatnicza Masterpass we wszystkich kanałach sprzedaży

Autor: dlahandlu.pl 15 lipca 2016 09:42

Firma Mastercard zaprezentowała rozszerzone rozwiązanie usługi płatniczej Masterpass. Usługa umożliwi konsumentom dokonywanie szybkich, łatwych i bezpiecznych płatności cyfrowych za pośrednictwem instytucji finansowej, za pomocą dowolnego urządzenia i w dowolnym kanale - przez Internet, w aplikacji lub w tradycyjnym sklepie.

Mastercard to pierwszy operator płatności, który wprowadza w pełni cyfrową usługę płatniczą dla konsumentów, wydawców kart i sprzedawców obejmującą wszystkie kanały i wykorzystującą najbardziej zaawansowane metody zabezpieczania płatności dostępne obecnie na rynku.

Rozwiązanie Masterpass jest obecnie wdrożone u setek tysięcy sprzedawców online na całym świecie, jak również w aplikacjach, takich jak Masabi, Office Depot i ParkMobile. Teraz, konsumenci będą mogli płacić za pomocą Masterpass również w placówkach handlowych u ponad 5 milionów akceptantów w 77 krajach na świecie, gdzie akceptowane są płatności zbliżeniowe. Początkowo, rozwiązanie będzie dostępne dla użytkowników smartfonów z systemem Android w Stanach Zjednoczonych.

Pierwsze wdrożenia rozwiązań dostępnych dzięki rozszerzonej usłudze Masterpass rozpoczną się jeszcze w tym miesiącu u wydawców kart w Stanach Zjednoczonych. Do końca 2016 r. konwergentne rozwiązanie Masterpass zostanie wprowadzone na pierwszych rynkach w Europie, na Bliskim Wschodzie i w Afryce. Globalne wdrażanie rozszerzonej usługi Masterpass w Ameryce Północnej, Europie, Ameryce Łacińskiej i na Karaibach, na Bliskim Wschodzie i w Afryce oraz na Dalekim Wschodzie będzie kontynuowane w 2017 r.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10682

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane