Utrzymanie czystości ważne dla wizerunku sklepu i bezpieczeństwa klientów

Autor: pr 19 marca 2015 11:40

Jak wynika z badań przeprowadzonych przez CBRE, czystość i bezpieczeństwo, obok ceny i wygody, należą do najważniejszych czynników wpływających na zadowolenie klientów z zakupów w galeriach handlowych i sklepach wielkopowierzchniowych.

W przypadku obszaru spożywczego najważniejsze jest odpowiednie przestrzeganie procedur przy kontakcie z żywnością, by nie zagrozić bezpieczeństwu zdrowotnemu oraz jakości wyrobów - wynika z badań CBRE.

Szczególny poziom higieny musi zostać zapewniony zwłaszcza w częściach sanitarnych. Galerie handlowe, hipermarkety czy dyskonty, w którym nie zapewniono odpowiedniego poziomu czystości tych pomieszczeń, mogą stać się ogniskiem zakażeń oraz chorób. Najważniejsze pozostaje zapewnienie klientom bezpiecznego korzystania z czystych oraz wolnych od wszelkich zagrożeń zdrowotnych urządzeń sanitarnych.

Utrzymanie wysokiej jakości usług czystościowo-porządkowych ma kluczowy wpływ na prowadzenie działalności handlowo-usługowej. Jeżeli klient wykaże, że mokra podłoga nie była oznaczona stosowną tabliczką, to wówczas ma prawo domagać się rekompensaty za uszczerbek na zdrowiu. Zarządzający galerią handlową czy dyskontem jest zatem narażony na odpowiedzialność karną i finansową. Niewłaściwie prowadzony proces utrzymania czystości może wiązać się nie tylko ze stratami wizerunkowymi placówki, ale w dalszej perspektywie również z negatywnymi konsekwencjami finansowymi - informuje CBRE.

Podobał się artykuł? Podziel się!

IX EUROPEJSKI KONGRES GOSPODARCZY

10-12 maja 2017 • Katowice • Międzynarodowe Centrum Kongresowe i Spodek


WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11336

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane