REKLAMA
REKLAMA

VAN PUR wesprze Kwas Chlebowy kampanią wśród kobiet

Autor: dlahandlu.pl 16 czerwca 2014 13:03

Kampania reklamowa marki Razowy Kwas Chlebowy, która obejmie telewizję, prasę kobiecą, regionalną i branżową oraz internet, potrwa do końca roku. Jej celem jest budowanie świadomości i wizerunku marki Razowy Kwas Chlebowy oraz budowanie świadomości kwasu chlebowego jako rynkowej kategorii. Spot reklamowy będzie wyświetlany w kanałach ogólnopolskich i tematycznych. W ramach wsparcia reklamowego produktu planowany jest również szereg działań niestandardowych. Tegoroczna kampania będzie prowadzona pod hasłem „Zmień na lepsze!".

REKLAMA

Van Pur zdecydował się kampanię wśród kobiet bo one częściej podążają za nowymi trendami i jednocześnie robią zakupy domowe.

Razowy Kwas Chlebowy to bezalkoholowy napój gazowany, o smaku podpieczonej skórki chleba z nutką karmelu. Powstaje z wody i słodów: żytniego i jęczmiennego, nie zawiera konserwantów, sztucznych barwników i aromatów.

Van Pur wprowadził markę razowy Kwas Chlebowy na rynek jesienią ub.r. Produkt w plastikowych opakowaniach o pojemności 0,5 l i 1,5 l jest dostępny w 3 smakach - klasycznym, żurawinowym i śliwkowym. Obecnie firma wprowadza właśnie na rynek Razowy Kwas Chlebowy w szklanej butelce słodzony cukrem trzcinowym.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 13208

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA