PARTNERZY PORTALU Partner portalu: City Board
REKLAMA
REKLAMA

Vegeta z kampanią reklamową za 10 mln złotych

Autor: wirtualnemedia.pl/dlahandlu.pl 20 września 2013 10:37

Firma Podravka, producent przypraw Vegeta, rusza z kampanią reklamową o wartości ponad 10 mln złotych. Pod hasłem „Z Vegetą smakuje lepiej - Wypróbuj nasze nowe smaki" ma ona wypromować nową linię produktową.

REKLAMA
Od września w ofercie Podravki znalazło się pięć nowych wariantów Vegety (pikantna, o smaku kurczaka, z koperkiem, śródziemnomorska oraz azjatycka). Poszerzona została także linia przypraw Vegeta Natur. Wprowadzeniu na rynek nowej linii produktowej towarzyszyć będzie kampania reklamowa, która ma na celu m.in. przyciągnięcie do firmy nowych konsumentów oraz wzmocnienie jej pozycji rynkowej.

Kampania reklamująca nową linię produktową Vegety potrwa od 24 września do 7 grudnia br. W ramach kampanii przewidziano emisję spotów w telewizji (TVP1, TVP2, TVN i Polsat), reklamę w prasie kobiecej, reklamę wielkoformatową na billboardach w największych miastach w Polsce, działania w internecie, sampling z hostessami oraz materiały POS wspierające sprzedaż produktu w miejscach zakupu. Działania będą skierowane przede wszystkim do grupy docelowej, jaką są kobiety w średnim wieku, Podravka przeprowadzi także dodatkowe działania w mediach handlowych.
Dodatkowo marka Vegeta będzie wspierana podczas październikowych imprez kulinarnych w galeriach handlowych, które odbędą się pod hasłem „Z Vegetą smakuje lepiej". Dwudniowe imprezy obejmujące m.in. pokazy kulinarne, degustacje i konkursy odbędą się w pięciu centrach handlowych (M1 Czeladź, Galeria Słoneczna w Radomiu, M1 w Markach, Wola Park w Warszawie oraz Bonarka w Krakowie).

Całkowity koszt kampanii reklamowej wyniesie ponad 10 mln złotych.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 4565

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA