REKLAMA
REKLAMA

Velvet prezentuje nową szatę graficzną

Autor: Marketing przy kawie 21 maja 2014 09:52

Symbolem marki został miś polarny, który zastąpił szczeniaka. Towarzyszy temu kampania reklamowa.

REKLAMA

 

Niedźwiadek jest bohaterem wszystkich nowych spotów reklamowych emitowanych na antenie głównych stacji telewizyjnych oraz kanałów tematycznych. Standardowy 30-sekundowy film prezentuje cały asortyment marki, zaś krótsze 15-sekundowe promują poszczególne kategorie produktów: papier toaletowy oraz ręczniki. Na antenie TVN emitowane były także tablice billboardowe zintegrowane z właściwym spotem reklamowym marki.

 

Nowa ikona - miś - prezentowana jest również na łamach reklam prasowych oraz outdoorowych. Publikacje ukazują się w 14 wydaniach wiosennych kobiecych tytułów prasowych, w magazynach opiniotwórczych i poradnikach.

W siedmiu głównych miastach Polski w kwietniu zostały rozmieszczone reklamy wielkoformatowe oraz plakaty w wiatach przystankowych. W tym samym czasie rozpoczęły się działania reklamowe w internecie (VoD, banery oraz media społecznościowe). Działania promocyjne są prowadzone także w punktach sprzedaży z wykorzystaniem materiałów POS.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 4252

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA