Velvet prezentuje nową szatę graficzną

Autor: Marketing przy kawie 21 maja 2014 09:52

Symbolem marki został miś polarny, który zastąpił szczeniaka. Towarzyszy temu kampania reklamowa.

 

Niedźwiadek jest bohaterem wszystkich nowych spotów reklamowych emitowanych na antenie głównych stacji telewizyjnych oraz kanałów tematycznych. Standardowy 30-sekundowy film prezentuje cały asortyment marki, zaś krótsze 15-sekundowe promują poszczególne kategorie produktów: papier toaletowy oraz ręczniki. Na antenie TVN emitowane były także tablice billboardowe zintegrowane z właściwym spotem reklamowym marki.

 

Nowa ikona - miś - prezentowana jest również na łamach reklam prasowych oraz outdoorowych. Publikacje ukazują się w 14 wydaniach wiosennych kobiecych tytułów prasowych, w magazynach opiniotwórczych i poradnikach.

W siedmiu głównych miastach Polski w kwietniu zostały rozmieszczone reklamy wielkoformatowe oraz plakaty w wiatach przystankowych. W tym samym czasie rozpoczęły się działania reklamowe w internecie (VoD, banery oraz media społecznościowe). Działania promocyjne są prowadzone także w punktach sprzedaży z wykorzystaniem materiałów POS.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10763

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane