REKLAMA
REKLAMA

VI FRSiH: Jedyna droga rozwoju dla handlu to wsłuchiwać się w głos konsumenta

www.portalspozywczy.pl 6 listopada 2013 14:58

VI FRSiH: Jedyna droga rozwoju dla handlu to wsłuchiwać się w głos konsumenta

Polacy jako konsumenci są szczególnie wrażliwi na cenę, jakość i świeże produkty. Taki trend zostanie utrzymany i jedyną drogą rozwoju dla rynku handlu detalicznego jest wsłuchiwanie się w głos konsumenta - powiedział podczas panelu VI edycji Forum Rynku Spożywczego i Handlu Nuno Sereno, dyrektor finansowy i członek zarządu Jeronimo Martins Polska.

REKLAMA
- Polacy są szczególnie wrażliwi na cenę oraz jakość i ten trend zostanie utrzymany. Polacy poszukują też świeżości i my to postrzegamy jako jeden z czynników sukcesu Biedronki. Kluczem jest też lokalizacja - powiedział Sereno podczas panelu zatytułowanego „Handel detaliczny i hurtowy w Polsce - możliwe scenariusze rozwoju rynku".
- Jedyną drogą rozwoju jest wsłuchiwanie się w głos konsumenta każdego dnia (...) a to, co miało miejsce w ciągu ostatnich lat - czyli utrata udziałów w rynku przez hipermarkety - pokazuje, że musimy wykazać dużą ostrożność i śledzić zmiany na rynku, aby uniknąć sytuacji, gdy ten trend mógłby też nas dosięgnąć - powiedział również Sereno.

WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 13902

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA