VI FRSiH: Stokortka zbliża się do segmentu convenience

www.portalspozywczy.pl 8 listopada 2013 12:34

Firmy, które mają swój własny system logistyczny nie mają problemów z dystrybucją produktów convenience. Nasza sieć stawia na produkty świeże, warzywa i owoce, produkty mięsne oraz garmażerkę - powiedział Mirosław Wawryszczuk, dyrektor ds. marketingu i sprzedaży sieci Stokrotka podczas debaty pt. "Convenience - globalny trend w Polsce" w ramach VI Forum Rynku Spożywczego i Handlu.

Sieć Stokortka coraz bardziej zbliża się do segmentu convenience. Mirosław Wawryszczuk przyznał, że nowa strategia zrodziła się pod wpływem badań na klientach, którzy uznali, że sklepy sieci są blisko i wyróżniają się miłym personelem, ale trzeba poprawić asortyment, szybkość obsługi i atrakcyjność cen.

- Nasza nowa strategia zakłada kilka zmian. Pierwszą jest odświeżona wizualizacja. Drugą - nowe podejście do asortymentu, który jest dopasowany do lokalnego klienta. Ponadto postawiliśmy na rozwiązania operacyjne, które mają wpływ na lepszy komfort robienia zakupów, czyli szersze alejki, czy różne rodzaje wózków - wymieniał Mirosław Wawryszczuk.

Dodał, że pierwszy sklep Stokrotka w nowej koncepcji został otwarty we wrześniu br. w Dąbrowicy k. Lublina.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10380

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane