PARTNER PORTALU partner portalu - www.frigologistics.pl

VI FRSiH: W hipermarketach więcej niż co 3 złotówka wydawana jest na produkty promocyjne

www.portalspozywczy.pl 9 listopada 2013 14:53

VI FRSiH: W hipermarketach więcej niż co 3 złotówka wydawana jest na produkty promocyjne

Rośnie udział sprzedaży promocyjnej rok do roku. W hipermarketach więcej niż co 3 złotówka wydawana jest na produkty objęte promocją. Coraz bardziej przyzwyczajamy konsumenta, żeby wydawał pieniądze w okazjach promocyjnych - powiedział podczas VI Forum Rynku Spożywczego i Handlu, Michał Madej z firmy badawczej Nielsen.

Michał Madej zwrócił uwagę na zmiany demograficzno-społeczne. Rośnie grupa konsumentów w wieku 50-65 lat. To są często ludzie zapominani, często pomijani z punktu komunikacji marketingowej , a ta grupa stanowi 25 proc. społeczeństwa - powiedział Madej.
- Z drugiej strony zrodził się też nowy model rodziny i rośnie rola mężczyzny jako konsumenta. Jesteśmy przyzwyczajeni do tego, że to kobiety robią zakupy, jednak obecnie co czwarty kupujący to mężczyzna, zaś w 2007 roku był to co ósmy kupujący. Czyli obecnie dwa razy więcej mężczyzn dokonuje zakupów niż było to 5 lat temu - dodał.
Podkreślał, że wszystko to prowadzi do tego, że konsolidacja w handlu musi przyspieszyć.
- Konsolidacja w handlu na pewno musi przyspieszyć, aby sprostać rosnącym wymaganiom konsumentów i samych uczestników rynku - mówił Madej.
Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11446

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 508972

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane