REKLAMA
REKLAMA

VI FRSiH: Wirtualne sklepy dają przewagę marketingową sieci

Autor: www.dlahandlu.pl 6 listopada 2013 12:48

VI FRSiH: Wirtualne sklepy dają przewagę marketingową sieci

- Z wielką uwagą śledzę projekt wirtualnego sklepu Frisco w warszawskim metrze. W ubiegłym roku wspólnie z siecią Piotr i Paweł zrealizowaliśmy podobne przedsięwzięcie w Poznaniu i z perspektywy czasu żałuję, że nie wybraliśmy właśnie Warszawy - powiedziała Kinga Szewczyk z Instytutu Logistyki i Magazynowania podczas VI Forum Rynku Spożywczego i Handlu.

REKLAMA

- Poznański wirtualny sklep powstał głównie w celach badawczych, aby poznać na ile Polacy są gotowi na tego typu nieszablonowe formy zakupu i płatności. Widać na tym przykładzie jak wielka jest różnica pomiędzy Warszawą a resztą Polski - w stolicy ludzie są ciekawsi nowych technologii. W naszym przypadku mieliśmy do wykorzystania w Poznaniu 10 citylightów. Zanotowaliśmy kilkaset pobrań, ale tylko kilka transakcji doszło do skutku - przyznaje Kinga Szewczyk.

Jej zdaniem tego typu projekty są bardzo korzystne  dla sieci handlowych pod wzgledem marketingowo-wizerunkowym. Według panelistki, wirtualne sklepy byłyby bardzo dobry pomysłem w przypadku witryn sklepowych, gdy placówki są już zamknięte.

 

 

 

 

 

 


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12491

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA