REKLAMA
REKLAMA

Viando chce rozwijać swoje sklepy w największych miastach

www.portalspozywczy.pl 10 października 2014 11:15

Viando chce rozwijać swoje sklepy w największych miastach

- W tej chwili mamy już prawie sto sklepów własnych. Kolejne będą powstawać w największych polskich miastach - przede wszystkim w Warszawie i Wrocławiu - mówi Magdalena Szczupak-Woźniczka, prokurent Viando.

REKLAMA

W stolicy działają teraz dwa nasze sklepy mięsne, natomiast do końca bieżącego roku chcemy otworzyć jeszcze dziesięć nowych. W następnym etapie zwiększymy ilość placówek we Wrocławiu i jego okolicach. Jeśli zaś chodzi o region Kujawsko-Pomorski, to tutaj sieć jest już bardzo dobrze rozwinięta. Kluczowymi miastami na tym obszarze są Toruń, Bydgoszcz i Inowrocław, oraz ich obrzeża. Istotnym dla nas województwem jest też Wielkopolska, a zwłaszcza Poznań - uważa prokurent firmy Viando.

Chcemy, żeby nasze produkty były „trendy". Dlatego główny akcent kładziemy na regionalizm a nie na tradycję. Jeśli już sięgamy po tradycję to w zupełnie odmienionym wydaniu. Punktem odniesienia są dla nas tak rozpoznawalne kulinarnie regiony, jak Prowansja czy Toskania. To jest kierunek, w którym zmierzamy. Niemniej, rozwijając receptury korzystamy z szeroko rozumianej kujawskiej spuścizny kulturalnej. Zauważyliśmy, że konsumenci chętnie wracają do „smaków dzieciństwa", więc rozwijamy tego typu asortyment. Stąd też wzięło się nasze główne hasło promocyjne - „Własna hodowla z Kujaw". Taka jest obecnie podstawowa wartość marki Viando - deklaruje Magdalena Szczupak-Woźniczka.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 13889

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA