PARTNERZY PORTALU Partner portalu: City Board
REKLAMA
REKLAMA

VII FRiSH: Lotte Wedel stawia na rozwój numeryczny sieci pijalni czekolady

Autor: portalspozywczy.pl 17 października 2014 10:50

VII FRiSH: Lotte Wedel stawia na rozwój numeryczny sieci pijalni czekolady

Plany rozwoju sieci Pijalni Czekolady E.Wedel są bardzo ambitne. Jest to jeden ze strategicznych dla nas tematów. Od kilku miesięcy jesteśmy właścicielami sieci, a więc sami będziemy rozwijać ten koncept. Przede wszystkim zamierzamy stawiać na rozwój numeryczny sieci - powiedział serwisowi portalspozywczy.pl podczas VII Forum Rynku Spożywczego i Handlu Maciej Herman, dyrektor sprzedaży i marketingu w Lotte Wedel.

REKLAMA

Przypomnijmy, Lotte Wedel pod koniec maja 2014 r. kupił Pijalnie Czekolady E.Wedel od krakowskiej spółki EBS. Przejętych zostało łącznie 19 punktów własnych i 6 franczyzowych. Sieć pijalni pod wodzą nowego właściciela ma rozwijać się szybciej, niż pod poprzednimi sterami.

Oprócz rozwoju numerycznego (mówi się o wzroście sieci do 70 punktów w ciągu pięciu lat), Lotte Wedel zamierza stworzyć nową koncepcję marketingową dla swoich pijalni czekolady. - Planem jest stworzenie sieci, która będzie doświadczeniem Wedla dla naszych konsumentów, czyli w jakiś sposób będzie korespondować z jednej strony trochę z naszym mainstreamowym portfolio podstawowym, które jest w sklepach, ale nie tylko, dlatego że pijalnie są konceptem premium. Chcemy, żeby to nie było dla konsumentów doświadczenie stricte z naszymi produktami podstawowymi, ale żeby było to dla nich doświadczenie ze światem czekolady - zapowiada Herman.

Docelowo Pijalnie Czekolady E.Wedel mogą powstać nawet w każdym byłym mieście wojewódzkim. Niedawno otwarta została nowa placówka sieci, na Krakowskim Przedmieściu w Warszawie. Jak zdradza Herman, Lotte Wedel dostaje cały czas dużo propozycji otwarcia pijalni w różnych miastach i centrach handlowych, natomiast firma na razie znajduje się jeszcze w fazie przejmowania całego biznesu.

- Cały czas jesteśmy w kontakcie z poprzednim właścicielem. Jesteśmy w momencie transferu tego biznesu. W tej chwili koncentrujemy się na podstawowym zabezpieczeniu pijalni, natomiast wejście w drugi etap, czyli w inwestycje, we wprowadzanie naszych konceptów, nastąpi dopiero za chwilę. Ten drugi etap rozpocznie się od przyszłego roku - zapowiedział podczas FRSiH dyrektor sprzedaży i marketingu Lotte Wedel.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 6884

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA