VII FRSiH: W Polsce pojawia się miejsce na nową sieć dyskontową

www.portalspozywczy.pl 20 października 2014 10:39

Zważywszy na ewolucję Biedronki i Lidla, w Polsce pojawia się miejsce na nową sieć dyskontową - mówił podczas VII Forum Rynku Spożywczego i Handlu Piotr Grauer, dyrektor KPMG Polska.

- Jeszcze parę lat temu każdy traktował Biedronkę jak sieć dyskontową i wszyscy się dziwili, czemu przestawała być twardym dyskontem. Dzisiaj już nim w praktyce nie jest, poza tym, że ma szeroką półkę marki własnej. Potem wszyscy patrzyliśmy na Lidla, który też zaczął ewoluować z sukcesem w ciekawym kierunku. Z tego punktu widzenia, wydaje się, że pojawia się miejsce na twardy dyskont, bo dzisiaj takiego twardego dyskontu w zasadzie nie ma, poza siecią Aldi - komentował Grauer.

Jak zauważył dyrektor KPMG, ewentualne pojawienie się nowego gracza w formacie dyskontów oznacza, że nakłady inwestycyjne na ten cel musiałyby być gigantyczne. Nie wiadomo także, czy format ten wpasuje się w zmieniające się oczekiwania polskiego konsumenta.

- Spośród sieci obecnych w Polsce, nikt nie kwapi się do testowania tego rozwiązania. Mimo wszystko w pierwszej kolejności spodziewałbym się właśnie ruchu ze strony któregoś z dużych podmiotów już obecnych w kraju, który zacznie pilotażowo prowadzić placówkę dyskontową - prognozował Grauer.

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • Klient 2014-10-20 14:30:23

    To zupełnie oczywiste, że hard discount zrobiłby w Polsce furorę!

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10756

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane