VIII FRSiH: Kluczem do sukcesu w e-commerce jest zmiana mentalności zarządu sieci

Autor: www.dlahandlu.pl 5 listopada 2015 15:27

Zdaniem Kingi Szewczyk, specjalisty ds. e-commerce, z Instytutu Logistyki i Magazynowania dużym sieciom o wiele ciężej jest dostosować do zmieniającego się konsumenta, niż małym podmiotom. - Zmiana torów działania dla dużych spółek jest bardzo trudna np. przestawienie się na mobilność. Kluczem do sukcesu jest zmiana mentalności zarządu firm np. myślenia, że Polacy nie będą kupować świeżej żywność przez internet - wyjaśnia specjalistka.

Osoby zarządzające często kierują się własnymi doświadczeniami zakupowymi i na tej podstawie formują sposób działania firmy– zauważa specjalistka.

Forum Rynku Spożywczego i Handlu to dwa dni debat, prezentacji, wystąpień ekspertów, wieczorna gala z wręczeniem prestiżowych nagród „Rynku Spożywczego” i certyfikatów „Dobry Produkt’ oraz szereg mniej lub bardziej formalnych spotkań.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11051

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane