Vipera Cosmetics wdrożyła program lojalnościowy TapOn

Autor: dlahandlu.pl 6 maja 2015 09:30

Producent kosmetyków kolorowych Vipera Cosmetics wdrożyła program lojalnościowy i promocje przy użyciu telefonów komórkowych w systemie TapOn.

Wszystkie stoiska firmowe Vipera zostały wyposażone w tablety, na których są wyświetlane informacje o aktualnych promocjach i ofertach specjalnych. Zbliżenie do tabletu telefonu komórkowego z uruchomioną aplikacją TapOn, powoduje, że urządzenia komunikują się i naliczają punkty w programie lojalnościowym lub umożliwiają ich wymianę na nagrody.

TapOn, którego właścicielem jest firma Profit Network, pozwala otrzymywać wiadomości o akcjach specjalnych i zdobywać punkty za dodatkowe aktywności, np. polecenie danej usługi w serwisach social media, wypełnienie ankiety czy samo odwiedzenie stoiska Vipera Cosmetics w centrum handlowym. - Wymierną zaletą systemu jest możliwość pozostawania w stałym kontakcie z klientami i dostęp do funkcji analitycznych – powiedział Michał Filipek, twórca TapOn. System pozwala m.in. automatycznie oszacować rentowność promocji oraz prowadzić badania opinii, które trafiają bezpośrednio na komórki konsumentów – dodaje Filipek.

Stoiska Vipera Cosmetics można znaleźć w centrach handlowych zlokalizowanych w wielu miastach, m.in. w Warszawie, Gdańsku, Krakowie, Lublinie czy Wrocławiu.

Aplikacja mobilna jest dostępna na wszystkie telefony z systemami Android, iOS (iPhone) oraz Windows Phone.

 


WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12313

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane