Virtu wspiera sprzedaż konkursem i kampanią

Autor: wirtualnemedia.pl 6 października 2014 12:22

Virtu wspiera sprzedaż konkursem i kampanią

Na outdoorze, w sklepach i internecie rozpoczęła się kampania reklamująca dania gotowe Virtu. Akcję, prowadzoną pod hasłem „Kupuj & wygrywaj", przygotowała i realizuje agencja Nextday Touchpoint Communication.

W ramach kampanii trwa konkurs, w którym należy kupić dwa dowolne opakowania dań Virtu opatrzone promocyjną naklejką oraz wysłać SMS-owo dokończenie zdania: „Virtu ułatwia życie bo...". Autorzy 10 najciekawszych odpowiedzi zostaną nagrodzeni blenderami Bosch, a główny zwycięzca otrzyma skuter Vespa. Akcja potrwa do końca października.

 

Kampania obejmuje również billboardy oraz mini happeningi zorganizowane w pierwszych dniach października na ulicach Krakowa, Katowic, Wrocławia, Warszawy i Gdańska. Bohaterem tych wydarzeń była maskotka marki Virtu - szybki pieróg.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10821

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane