Virtual merchandising: przyszłość planowania przestrzeni

Autor: Artykuł promocyjny dostarczony przez firmę Brandbank 20 listopada 2014 15:04

Virtual merchandising: przyszłość planowania przestrzeni

Aby skutecznie wdrażać merchandisingową strategię firmy, warto korzystać z nowoczesnych rozwiązań. Virtual Merchandising znacznie ułatwia i przyspiesza tę pracę, zarazem redukując jej koszty. Sprawdź, o ile szybciej można osiągnąć strategiczne cele, za pomocą nowoczesnych systemów informatycznych, dedykowanych do tworzenia planogramów.

Tworzenie planogramu w oparciu o specjalistyczne oprogramowanie, do którego w ustandaryzowanym formacie wgrywa się zdjęcia produktów i ich dokładne wymiary, pozwala na dużo łatwiejsze zarządzanie procesem, częstszą aktualizację i ograniczenie do minimum liczby błędów i niezgodności. Możliwy jest prosty i szybki podział produktów na poszczególne kategorie, a następnie tworzenie w ujednoliconym standardzie planogramów dla różnych segmentów, z wykorzystaniem dokładnych i aktualnych danych. Proces pozyskania kontentu, niezbędnego do korzystania z tego typu systemów, najlepiej jest zlecić firmie, która specjalizuje się w tworzeniu cyfrowych zbiorów informacji o produktach od kilkunastu lat - Brandbank Polska.

Pakiet Brandbank Merchandising to zestaw zdjęć oraz atrybutów, które pozwalają maksymalnie efektywnie wykorzystywać oprogramowanie tworzące wirtualne planogramy. Programy te mają ogromne możliwości, włącznie z przygotowywaniem planogramów w trójwymiarze, automatyczną optymalizacją półki, rozwiązywaniem problemów z out of stock’ami itd. "Paliwem" do Virtual Merchandisingu, dzięki któremu można w pełni wykorzystywać ich funkcje, jest wysokiej jakości kontent danych, który oferuje firma Brandbank. Dokładne wymiary podawane są w orientacji, w jakiej produkt znajduje się na półce, a dodatkowe atrybuty zbierane przez Brandbank (stabilność, ustawność, objętość, podatność na zgniatanie itp.) umożliwiają bardziej efektywną optymalizację parametrów i organizację przestrzeni, również magazynowej - ponieważ dane zbierane są dla jednostki, opakowania handlowego oraz logistycznego. Standaryzacja danych w ramach jednej kategorii pozwala na spójne i nieobarczone ryzkiem błędu wykorzystywanie ich w pracy.

Dzięki specjalistycznym elektronicznym urządzeniom pomiarowym, znajomości standardów GS1 i wieloletniemu doświadczeniu, Brandbank oferuje dostarczanie swoim partnerom wszystkich zdjęć, wymiarów i atrybutów produktów, jakie są wymagane do opracowywania strategicznych założeń marketingowych i merchandisingowych firmy. Wystarczy skontaktować się z Brandbank i ustalić indywidualne warunki współpracy - jesteśmy w stanie pozyskać również pakiet danych odnośnie palety i jej konfiguracji (warstwy, ilości itp.), wówczas Partner Brandbank ma możliwość zarządzania kompletnym łańcuchem logistycznym, na podstawie aktualnych danych, bez potrzeby utrzymywania dodatkowych zasobów ludzkich w celu ich pozyskiwania. Wszystkie powyższe dane można w dowolnej chwili wyeksportować w formacie kompatybilnym z oprogramowaniami do planowania półek np. JDA, Spaceman itp.


WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10873

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane