Visa chce bliżej współpracować z detalistami, by kierować do klientów spersonalizowane oferty

Autor: dlahandlu.pl 30 stycznia 2014 13:35

Visa zamierza kontynuować i rozwijać bliższą współpracę z detalistami na rzecz zwiększania transakcji bezgotówkowych kartami Visa m.in. poprzez wdrożenie rozwiązań pozwalających kierować do użytkowników kart spersonalizowane, „szyte na miarę” oferty marketingowe. Przykładem współpracy z detalistami była Promocja upominkowa z siecią Carrefour, przeprowadzona w połowie 2013 roku. - Liczymy, że detaliści, którzy walczyli o obniżkę interchange i ją dostali, będą teraz włączali się w promowanie innowacyjnych sposób płatności bezgotówkowych - powiedziała Małgorzata O'Shaughnessy, dyrektor generalna Visa Europe na Europę Centralną.

Liczba płatności kartami Visa wzrosła w Polsce w porównaniu z poprzednim okresem sprawozdawczym o 11,3 proc. Miesięcznie w Polsce realizowanych jest prawie 20 mln transakcji zbliżeniowych Visa.
W analizowanym okresie liczba płatności dokonanych polskimi kartami Visa wyniosła blisko 840 mln. Odnotowany wzrost (11,3 proc.) był prawie dwukrotnie większy niż przyrost liczby transakcji Visa ogółem (z uwzględnieniem wypłat gotówki z bankomatu), gdzie wzrost wyniósł 6,8 proc., do poziomu 1,3 mld. Wartość płatności kartami Visa zwiększyła się w tym okresie o 5 proc., do równowartości 18,3 mld euro.
Po raz pierwszy w historii łączna wartość transakcji dokonywanych kartami Visa w Polsce w roku sprawozdawczym zwiększyła się praktycznie wyłącznie dzięki przyrostowi płatności bezgotówkowych, czyli wykorzystywaniu kart w ich zasadniczej, płatniczej funkcji. Wartość wypłat gotówki kartami Visa z bankomatów w porównaniu do poprzednich 12 miesięcy wzrosła marginalnie, o 0,13 proc.. Łączna wartość transakcji dokonywanych kartami Visa przekroczyła 60 mld euro.
- Dane za ostatni kwartał roku sprawozdawczego Visa wskazują na wyraźny wzrost dynamiki przyrostu liczby płatności kartami Visa, który w przypadku kart debetowych dla klientów indywidualnych sięga 18,7 proc. Przyśpieszenie to jest efektem wielorakich działań, realizowanych wspólnie z bankami i agentami rozliczeniowymi, a nastawionych na promocję obrotu bezgotówkowego, płatności zbliżeniowych oraz rozwój sieci akceptacji - powiedziała Małgorzata O'Shaughnessy, dyrektor generalna odpowiedzialna w Visa Europe za Polskę, Czechy i Słowację. 
Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10467

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane