PARTNER PORTALU partner portalu - www.frigologistics.pl

Visa Europe z nowym hasłem promocyjnym i identyfikacją wizualną

Autor: dlahandlu.pl 22 czerwca 2015 10:32

Visa Europe zaprezentowała nowe hasło marki: „Visa zawsze, wszędzie” (ang. „Visa always on”), a także nową identyfikację wizualną.

Nowe elementy zostały przedstawione m.in. poprzez spoty reklamowe w telewizji, a rozpoczęta właśnie ogólnopolska kampania – zgodnie z hasłem marki – będzie realizowana długofalowo w różnych formatach reklamowych.
Nowa identyfikacja graficzna, którą tworzą obracające się wokół logo Visa elementy, odzwierciedla obecność organizacji w samym centrum ekosystemu płatniczego, działającego nieprzerwanie 24 godziny na dobę.
Jakub Kiwior, dyrektor ds. rozwoju biznesu i marketingu w regionie Europy Środkowo-Wschodniej, Visa Europe: Mamy świadomość, że zmiany rynku płatniczego, technologii oraz preferencji konsumentów nigdy nie przebiegały tak szybko jak obecnie. Chcemy nie tylko być uczestnikiem tych procesów, ale – tak jak przez ostatnie pół wieku – odgrywać wiodącą rolę we współtworzeniu nowych trendów.
Kampania ta obejmuje m.in. emisję spotów reklamowych w trzech wersjach – 60-, 20- i 15-sekundowej – w ogólnopolskich stacjach / na ogólnopolskich kanałach telewizyjnych (Polsat, TVP), kanałach tematycznych (m.in. Polsat News, TVN24, TVP Sport) oraz poprzez media internetowe (w tym portale o największym zasięgu – YouTube.com, Onet.pl, Wp.pl czy Gazeta.pl; również w wersjach mobilnych). Kampania obejmie także polski profil Visa Europe na Twitterze @VisaEurope_PL. Krótsze spoty prezentują zalety płynące z korzystania z poszczególnych produktów Visa, m.in. płatności online czy płatności zbliżeniowych.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11193

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane