Visa wprowadzi oferty kontekstowe powiązane z kartami płatniczymi

Autor: dlahandlu.pl 12 listopada 2014 11:10

Visa zawarła z firmą edo interactive umowę na oferty kontekstowe powiązane z kartami płatniczymi. W tym roku rozpocznie się wdrażanie wspólnej usługi w Wielkiej Brytanii, gdzie zostanie ona zaoferowana na szeroką skalę na początku 2015 r. Polska będzie drugim krajem w Europie, który usługa zostanie wdrożona - w przyszłym roku.

Nowe rozwiązanie pozwala detalistom kierować do konkretnych klientów, za ich zgodą, spersonalizowane oferty dopasowane do ich preferencji zakupowych. W przypadku rabatów, zwrot części kwoty zakupu na rachunek karty nastąpi po rozliczeniu transakcji. Dla firm handlowo-usługowych korzyści dostępne dzięki nowej platformie to możliwość dotarcia do precyzyjnie dobranej grupy klientów oraz zaoferowania rabatów w oparciu o transakcję dokonaną kartą Visa.

Firma edo interactive współpracuje przy tworzeniu i dostarczaniu takich ofert z ponad 200 bankami i ponad 1000 detalistów w Stanach Zjednoczonych.

Edo interactive zapewni technologie, umożliwiające firmom dotarcie do klientów w oparciu o dane odzwierciedlające ich zachowania zakupowe.

Crispin Rogers, dyrektor ds. spersonalizowanych ofert marketingowych w Visa Europe, powiedział: "...Mamy wiedzę bardzo przydatną dla detalistów chcących nagradzać preferencje (zakupowe klientów - red). Usługa ofert powiązanych z kartami płatniczymi może potencjalnie nie tylko zwiększyć zadowolenie konsumentów, lecz również zaowocować - po stronie naszych partnerów - zwiększeniem zasięgu, przychodów i lojalności wobec marki".

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10763

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane