Visa wspiera kampanią płatności kartami firmowymi

Autor: dlahandlu.pl 8 maja 2014 11:50

Rozpoczęła się kampania Visa przedstawiająca zalety korzystania z firmowych kart Visa Business. Kampania potrwa do końca czerwca br. i będzie obecna m.in. w telewizji, prasie oraz na nośnikach reklamowych w wybranych sieciach handlowych.


Celem kampanii jest zachęcenie grupy docelowej - małych i średnich przedsiębiorców - do dokonywania płatności za pomocą kart Visa Business. Kampania prezentuje możliwość lepszego kontrolowania finansów firmy poprzez rozdzielenie wydatków służbowych od prywatnych, a także łatwość śledzenia historii transakcji i wydatków firmy, wygodę firmowych rozliczeń oraz większe bezpieczeństwo transakcji w stosunku do płatności gotówkowych.
W 2013 r. w Polsce dokonano kartami Visa Debit przeszło 18 mln transakcji o łącznej wartości ponad 3,9 mld zł. Najwięcej - 37 proc. wartości wszystkich transakcji - to wydatki na paliwo. W czołówce znalazły się też płatności dokonywane w marketach budowlanych, sklepach z wyposażeniem wnętrz i elektroniką, stanowiące 16 proc. łącznej wartości transakcji kartami Visa Business Debit w Polsce.
Ogólnopolska kampania reklamowa będzie obecna m.in. w sieciach cash and carry, które w ostatnich miesiącach rozpoczęły przyjmowanie płatności wszystkimi kartami Visa, w tym z funkcją zbliżeniową.
Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10993

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane