Visa zamierza rozwijać program Visa Oferta z partnerami detalicznymi

Autor: dlahandlu.pl 17 grudnia 2015 12:57

Uruchomiony w listopadzie br. program Visa Oferty, który profiluje oferty pod kątem zwyczajów zakupowych klientów, płacących kartami Visa spełnił pokładane w nim nadzieje. Firma zamierza rozwijać tę usługę.

Aby uzyskać dostęp do ofert promocyjnych zarówno online, jak i w tradycyjnych kanałach, należy płacić kartą Visa oraz podać adres e-mail. Detaliści mogą dostosowywać oferty do zwyczajów zakupowych uczestników programu i kierować je do konkretnych grup odbiorców. Analizę danych o płatnościach dokonywanych kartami zarejestrowanymi w programie zapewnia europejska platforma rozliczeniowa Visa Europe.

Aktualnie do użytkowników platformy są kierowane oferty – według kryteriów przyjętych przez poszczególnych detalistów – m.in. takich marek jak Adidas, Hilton, North Fish, Multikino, OpenCard, Pizzaportal.pl, Reebok, PLL LOT, Starbucks czy W. Kruk. Oferty oraz partnerzy programu będą się zmieniać, natomiast ich liczba będzie rosła wraz z rozwojem usługi. 

Na przestrzeni ostatnich trzech lat Visa przeprowadziła kampanie promocyjne z największymi sieciami w kraju, w tym promocje upominkowe z Carrefourem i BP czy zrealizowana w tym roku promocja z Biedronką i PKN ORLEN. Według badań, w ramach promocji, po dokonaniu płatności w Biedronce i PKN ORLEN średnio 51 proc. klientów skorzystało z ofert u innych partnerów promocji. Visa regularnie współpracuje także z e-detalistami, m.in. z Allegro. 

Według danych Visa Europe w III kwartale bieżącego roku liczba krajowych płatności dokonanych polskimi kartami Visa zwiększyła się o 44,5% w stosunku do tego samego okresu rok wcześniej, na co miały m.in. wpływ kampanie promujące płacenie kartami.

Jak wynika z raportu Visa nt. przyszłości handlu detalicznego, Polska jest w Europie jednym z krajów najlepiej przygotowanych na przyjęcie nowych technologii w handlu i zaspokojenie zapotrzebowania klientów na nowoczesne, bardziej spersonalizowane doświadczenia zakupowe.
Według analiz przygotowanych na zlecenie Visa wśród głównych trendów kształtujących przyszłość handlu detalicznego należy wyróżnić: oczekiwanie przez konsumentów spersonalizowanego doświadczenia zakupowego na każdym etapie relacji z marką, rosnące zapotrzebowanie użytkowników na wykorzystanie mediów społecznościowych w procesie zakupowym, a także potencjał technologii mobilnej do wypełnienia luki pomiędzy handlem internetowym i stacjonarnym.


WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12608

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane