PARTNER PORTALU partner portalu - www.frigologistics.pl

Vistula i Wólczanka w Galerii Warmińskiej

Autor: dlahandlu.pl 11 czerwca 2014 14:57

Libra Project, spółka odpowiedzialna za komercjalizację olsztyńskiego obiektu, podpisała umowę najmu z dwoma markami, Vistulą i Wólczanką. Dołączą one do takich marek z branży jak: Bytom, Lavard, Giacomo Conti, Recman, Kubenz oraz Pierre Cardin.

Aktualnie Vistula Group S.A. posiada 82 salony pod marką Vistula oraz 77 butików z logo Wólczanka. Obie marki objęte są projektem franczyzowym, w którym wybudowane zostały już 3 salony Vistula i 3 butiki Wólczanka w Polsce. - Ważny jest dla nas metraż - ten najbardziej właściwy dla salonów Vistuli to 100-130 m2, zaś dla butików Wólczanki to ok 30 m2 - wyjaśnia Wojciech Leszczyński, dyrektor ds.rozwoju Vistula Group S.A. Spółka na chwilę obecną posiada punkty wyłącznie w Polsce.
Od początku 2014 roku Vistula Group otworzyła 11 nowych lokalizacji wszystkich swoich marek. Do końca roku planowane jest uruchomienie jeszcze 8 salonów. - W Galerii Warmińskiej Vistula zajmie powierzchnię 124 mkw., butik Wólczanki - 36 mkw. Zarówno Wólczanka jak i Vistula znajdą się na na poziomie 0.
Spółka zdecydowała się także na otwarcie salonu Deni Cler, który zajmie powierzchnię 90 mkw.
W Galerii Warmińskiej znajdzie się 170 salonów handlowo - usługowych.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11536

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane