Vistulula otworzy blisko 20 salonów. Na inwestycje wyda 6 mln zł

Property News 23 marca 2013 13:22

W 2013 roku Vistula Group planuje uruchomić ok. 20 nowych salonów i stoisk firmowych o łącznej powierzchni ponad 1000 mkw. Łączne nakłady inwestycyjne wyniosą ok. 6 mln zł - podała firma w najnowszym raporcie.

Jak podała spółka, rozwój własnej sieci handlowej - wzorem lat ubiegłych - będzie finansowany ze środków pochodzących z działalności operacyjnej.

Jednocześnie Grupa Kapitałowa zamierza przeprowadzić inwestycje w istniejących lokalizacjach - kluczowych ze względów przychodowych i wizerunkowych, zarówno w segmencie odzieżowym jak i jubilerskim.

Nowe salony firmowe będą powstawać w miastach powyżej 100 000 mieszkańców, w których powstają nowe centra i galerie handlowe i w których oferta marek Grupy Kapitałowej niebyła dotąd wystarczająco dostępna. Planowane są również otwarcia salonów w istniejących już i cieszących się dużym zainteresowaniem klientów centrach handlowych.

"W ramach segmentu odzieżowego główne wysiłki skierowane zostaną na utrzymanie dynamiki wzrostu sprzedaży marek męskich, realizowane poprzez organiczny rozwój sieci sprzedaży, nowe kampanie marketingowe, które wzmocnią wizerunek marek, a także dalszy rozwój sklepów internetowych" - czytamy w informacji.

W tym roku spółka liczy również na pozytywne rezultaty zmian w ramach spółki zależnej Deni Cler. Jednym z zasadniczych celów nowej strategii tej marki będzie odnowienie jej wizerunku oraz odpowiednie sprofilowanie kolekcji.

Vistula Group od lat rozwija własną sieć sprzedaży detalicznej. Aktualnie liczy ona ok. 270 sklepów o łącznej powierzchni sprzedażowej liczącej 25 tys. mkw.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11686

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane