PARTNER PORTALU partner portalu - www.frigologistics.pl

W 2009 r. sprzedaż w halach sieci Makro spadła o ponad 3 proc.

Autor: PAP 13 września 2010 20:41

W 2009 r. przychody ze sprzedaży polskiego działu firmy Makro Cash & Carry wyniosły nieco 1,73 mld euro oznacza to prawie 21,3-proc. spadek w porównaniu z rokiem 2008 w przeliczeniu na euro i ponad 3 proc. spadek w złotówkach - wynika z danych firmy Deloitte.

Cała sieć Makro Cash & Carry zanotowała w 2009 r. 7,6-proc. spadek sprzedaży do 30,6 mld euro.

Grupa Metro, do której należy m.in. sieć Makro i Real zakończyła 2009 r. spadkiem sprzedaży 3,6 proc. (w euro) i osiągnęła 65,5 mld euro obrotów. Pewna poprawa wyników widoczna była tylko przy porównywaniu danych w walutach lokalnych, co przekładało się na symboliczny bo 0,2-proc. wzrost sprzedaży.

Największy spadek sprzedaży Grupa Metro zanotowała w Europie Wschodniej - o 12,8 proc. do 15,8 mld euro. Tu jednak najwyraźniej widać wpływ niekorzystnych kursów walut. W lokalnych pieniądzach w naszym regionie odnotowano największy wzrost - o 1,4 proc.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11458

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane