PARTNER PORTALU partner portalu - www.frigologistics.pl

W 2011 r. Carrefour wprowadzi 1,5 tys. produktów pod marką własną

Autor: bestshopnet.pl 8 marca 2011 11:03

Strategia marki własnej sieci Carrefour w 2011 roku skupi się na artykułach spożywczych, nowych produktach użytku domowego oraz wyrobach tekstylnych. Firma zamierza wprowadzić też ponad 1,5 tys. nowych produktów, m.in.: mrożonki oraz produkty do pielęgnacji ciała.

Carrefour planuje połączyć wprowadzenie na rynek nowych produktów z akcją marketingową oraz nowym projektem wizerunkowym. Ponadto sieć zamierza rozszerzyć współpracę w branży healthcare w nowych sklepach.

W 2010 roku wprowadzono 2 tys. nowych produktów pod logo Carrefour.

W Polsce francuska sieć ma ok. 360 sklepów w formacie hiper- i supermarketów, a także sklepów osiedlowych.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11446

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 508972

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane